
H&M הוסיפה לאחרונה דף ציונים על קיימות לחלק מפרטי הלבוש באתר החברה ובו נתונים על תביעת הרגל הפחמנית, צריכת המים, צריכת דלק המאובנים וכן זיהום המים שהתלווה ליצור הפריט. בהמשך יתווספו נתונים על ההשפעות הסביבתיות של כל אחד מהמפעלים שיצרו את הפריטים. הנתונים מועברים מהחברה אל גוף חיצוני בלתי תלוי אשר בודק את המידע ומאמת אותו.
הייחודיות של דף ציונים זה, אשר פותח על ידי חברה ללא מטרות רווח הוא בסטנדרטיזציה שהוא יוצר, אשר מאפשרת השוואה בין מוצרים שונים מחברות שונות. כיום, כל חברה בוחרת אילו נתונים להציג וכיצד להציג אותם כך שצרכנים לא יכולים לבחור על סמך השוואה בין המותגים.
בשלב זה H&M היא אחת החברות הראשונות להוסיף את דף הציונים לפריטים נבחרים באתר ולדבריהם השימוש בו יתרחב בשנה הקרובה. חברות אחרות יצטרפו גם הן בחודשים הקרובים. שקיפות מהסוג הזה עשויה להפעיל לחץ על יצרנים להציע מוצרים שפחות מזיקים לסביבה ולעודד חדשנות ויצירתיות בתחום. לכתבה המלאה>
